Hogyan használhatod a OneCoin érméidet?

2017. január 15.-én a OneLife tulajdonosa elképesztő bejelentést tett az érme használhatóságát tekintve.

 

Hosszú idő óta, 2,5 éve, az indulásunk óta várunk erre a pillanatra. Január 16-án hétfőn üzembe helyezzük a kereskedelmi platformunkat.

A OneCoin nem csak egy kriptovaluta, ezt mindig is hangsúlyoztuk. Egy kriptovalutának önmagában nagyon limitált értéke van, hiszen ha nem tudjuk hol használni, akkor mi értelme van, hogy birtokoljuk?

A OneCoin törekvése mindig is az volt, hogy a legtöbb helyen használható, a legtöbb emberhez eljutó, a tömegek kriptovalutája legyen. És mit akar a tömeg?

Amiről mi mindig is beszéltünk. Kereskedőket és e-kereskedelmi platformokat. Az e-kereskedelem a mai globalizált világban egy nagyon „forró” téma.

Van 3 millió aktív használónk, és még 12 millió további felhasználó, akik részei akarnak lenni a Onecoin-Onelife univerzumnak.

Ők mindannyian most csatlakozni tudnak egy hatalmas új e-kereskedelmi platformhoz. Amikor e-kereskedelemről és kereskedőkről beszélünk, ez mit is jelent?

Ez olyan emberekről szól, akik termékeket, szolgáltatásokat a hatalmas tömegnek szeretnének értékesíteni. Ez a tömeges piac. És ez egy lényeges különbség ahhoz képest, amit pl. a Bitcoin képvisel.

A Bitcoin nem a tömegekhez szól, alapvetően pénzügyi tranzakciókat támogat két résztvevő között. Mi az egyedülálló blockchain rendszerünkkel, a kereskedők kriptovalutája akarunk lenni.

A mi kriptovaluta blockchain-ünk átlagosan 30mp-ként frissít, minden percben új blokk jön létre, ez azt jelenti, hogy a tranzakciók létrejötte nagyon gyors.

Hadd beszéljek pár szót a kereskedőkről, ami engem igazán izgalommal tölt el.

Emlékezhettek a céljainkra: 10 millió aktív felhasználó, 1 millió kereskedő, és idővel a coinunk értékét 25€-n szeretnénk látni.

Természetesen senki nem garantálhatja előre, hogy hogyan alakul pontosan az árfolyam, hiszen ez egy nagyon ingadozó piac, de minél népszerűbb, minél használhatóbb a coinunk, annál komolyabb értéket tud elérni.

Szóval:
Melyik a legismertebb e-kereskedelmi platform, amely igazán meghatározza az e-kereskedelmet? Úgy gondolom mindenki hallott a Groupon cégről. A Groupon ajánlatokat nyújt a vásárlóknak.

Ha pl. én jégkrémet árulok, hirdethetek, egy “Kettőt kap egy áráért” akciót a Groupon felületén. Ha a két jégkrém 10€-ba kerülne, de én felajánlom a kettőt 5€-ért ezzel vásárlókat nyerek.

A Onelife és a Onecoin együtt most létrehozta a saját akciós ajánlói felületét.

Ezt az oldalt hamarosan a OneLife tulajdonában lévő www.dealshaker.com vagy www.dealshaker.eu címeken érhetik el a kereskedők, és ajánlhatnak akciókat a Onelife és Onecoin közösség tagjainak.

Így 12 millió ember fogja látni a kereskedők ajánlatait, akik a coinjaikkal a kereskedők termékeit vásárolhatják meg.

Néhány további részlet erről. Te mi módon regisztrálhatsz egy kereskedőt?

A platform mindenki számára ingyenes. Egy kereskedő regisztrálhat közvetlenül a Te szponzori linkeden keresztül, vagy regisztrálhatsz kereskedőta a saját OneLife webirodádból a hálózati fán keresztül, mint eddig,

A kereskedő ezt követően megkapja a bejelentkező adatait a Onelife-hoz, onnan a www.dealshakers.com oldalára belépve feltöltheti a termékeit vagy szolgáltatásait az üzleti platformra, és már el is indul az értékesítés.

Pl. én egy mobiltelefon kereskedő vagyok aki 1000€-s készülékeket akarok eladni. Hogy is működik ez?

A dealshaker.com platform meg fogja kérdezni, hogy mennyit akarok kapni a termékekért. Szóval én 1000€-t szeretnék.

A Groupon pl. azt kéri, hogy adj mondjuk 50% kedvezményt. Mi nem ezt kérjük.

Nálunk teljes áron adhatod el a termékeidet, csak egy dolgot kérünk, a vásárló az ár minimum felét OneCoin érmékkel fizethesse ki.

Természetesen az rajtad múlik, hogy a vásárló akár a teljes árat OneCoin-ban kifizetheti. Vagy dönthetsz úgy hogy mondjuk 75% OneCoin és 25% készpénzért adod oda a termékedet.

Ahogy mondtam, maga a csatlakozás a kereskedői platformhoz ingyenes. Amennyiben egy üzlet létrejött, pl. eladtál egy telefont 1000€-ért, 500€-t OneCoinban, 500€ készpénzben jön a számládra.

A tranzakció díja, most egy speciális promóció keretében az eladási r 25%-a.

Úgy gondolom ez egy nagyon jó ajánlat, a Groupon és más cégek 50% kezelési költséget számítanak fel.

Úgyhogy egy kereskedőnek jóval gazdaságosabb a dealshaker.com platformon értékesíteni, két okból is:

1, Teljes áron árulhatja a termékeit, szolgáltatásait,

2, OneCoin érmékhez juthat hozzá, aminek az értéke a jövőben akár nőhet is, és ezért az üzletért egy relatíve alacsony díjat fizet a cég felé.

Tehát, miért is érdemes Neked kereskedőket behozni ebbe a rendszerbe?

Mint mindannyian tudjátok, mi egy hálózatos cég vagyunk, ezért a kereskedők által generált forgalom után BV pontértéket írunk jóvá. A webirodában részletezzük, hogy mennyi BV íródott jóvá az egyes vásárlások után.

Tehát minden készpénz forgalom után BV pont íródik jóvá annál a tagnál, aki behozta az adott kereskedőt! Ha Te egy népszerű kereskedőt, népszerű termékekkel behozol ebbe a rendszerbe, az itt később realizálódó forgalom passzív jövedelmet termel Neked folyamatosan.

Vagyis minden héten BV íródik jóvá a Te fiókodban, és úgy gondolom, hogy ez fantasztikus lehetőség Neked, és Nekünk is, mert így erősíthetjük a hálózatot és a OneCoin érmét is.

Minden kereskedő egy saját pozíciót kap a rendszerben, tehát Nekik is van lehetőségük arra hogy a OneAkadémia csomagokat terjesszék, ugyanis ha kiragasztanak egy OneCoin logós matricát a boltjuk bejáratához, hogy mi Onecoin elfogadóhely vagyunk, az emberek majd érdeklődni kezdenek, és szeretnének majd többet megtudni a OneCoin kriptovalutáról.

Így a kereskedők aktív Onelife hálózati partnerekké is válhatnak, mivel oktatási csomagokat is értékesíthetnek. Tudjuk, hogy jelen pillanatban csak a csomagokhoz járó ajándék tokenekkel lehet OneCoin érmékhez hozzájutni.

Tehát ahogy mondtam, a jutalék mértékéről hamarosan a webirodában lesz az információ, de a legfontosabb, hogy minél népszerűbb kereskedőt, minél népszerűbb termékkel tudsz bevonni a rendszerbe, annál jobb lesz mindannyiunknak.

Azt mondtuk korábban, hogy a célunk a min. 1 millió kereskedő bevonása, és úgy gondolom ezt most már el is tudjuk érni. Hadd mondjak egy példát a Grouponnal kapcsolatosan.

A Groupon az egyik legnagyobb e-kereskedelmi platform, egyben a leginnovatívabb cég a piacon. A csúcson 10 milliárd € felett volt az értéke.

Szerinted hány kereskedői partnere van a Grouponnak?
Pontosan 1 millió.

Úgy gondolom, mi ennél is nagyobbak tudunk lenni. 5 kontinensen vagyunk jelen, van már 3 millió aktív partnerünk, ha mindenki csak 2-3 kereskedőt von be ide, messze a legnagyobb e-kereskedelmi cég leszünk.

Mindenkinek hatalmas sikert kívánok ehhez, remélem Te is olyan lelkes vagy, mint amilyenek mi vagyunk.

Szeretnék mindenkit a www.dealshaker.com platformon látni, 2017. január 15-től még csak feltölteni kezdjük az ajánlatokat, viszont 2017. február 16-ától már mindenki vásárolhat is majd a felkerült termékekből.

Keress bátran, ha kérdésed van illetve, ha elhatároztad, hogy 2017- ben rendbe rakod a pénzügyeidet!

Regisztrálj be INGYENESEN ITT: Regisztráció
Bármi kérdésed van, keress bizalommal bármely elérhetőségemen:
Jámbor Tamás (kispix)
Facebook : Kispix vagy
facebook oldalon :kriptovalutamania
Skype: jmbrtamas
kispix belyegkep

 

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.